Contusións de HGH no estómago da pel despois das inxeccións de hormonas de crecemento humano - Solución

Contusións de HGH no estómago da pel despois das inxeccións de hormonas de crecemento humano - Solución

¿Causas de hematomas despois da inxección de HGH?

Dúas causas principais de hematomas despois da inxección de HGH:

A) esta é unha inserción incorrecta demasiado profunda dunha agulla debaixo da pel.

Solución: intente inxectar a agulla nas capas superiores da pel, non profundas

Contusións de HGH no estómago da pel despois das inxeccións de hormonas de crecemento humano

B) os capilares están situados preto de ti, os capilares de persoas diferentes están situados a diferentes profundidades da pel, próximas ou profundas

 

mantéñense as esquinas, danan os capilares e prodúcese microrededura baixo a pel e como consecuencia do hematoma

solución, intente inxectar noutro lugar da pel, como o ombreiro, o abdome, etc.

 

 

 

 

Artigo anterior Onde podo mercar agullas para inxeccións de HGH? Que tamaño de agullas HGH precisa para inxeccións?
Seguinte artigo Tempo de inxección HGH, recomendación dosificación de Genotropina IU

Deixe un comentario

Os comentarios deben ser aprobados antes de aparecer

* Campos requeridos